MSN deluxe 2000

Som ni alla vet har jag gått över och jobbar numera på IMAC. Mer slappt o inga idioter i telefon. När man varvat internet för 8de gången så får man ju hitta på nya saker att göra. Jag bjuder på lite teckningar!






Så gjorde jag en fråga, en fin teckning oxå.. ALLA färstår vad jag menar med detta! Eller? Gissa vad noprrbaggen trodde!? "Hur botar man Mussvans?" WHAT? Vaddå Mussvans?! ALLA ser väl att det är "Hur botar man Musarm?"

Sen la jag ner hur mkt tid och energi som helst på denna.. Och vad står det... Kan INTE leverars!! Som att dom vill jävlas med mig lixom! Den nya versionen av msn seeuuuuger. För det e ju självklart MSN det blev fel på.

Kommentarer
Postat av: LLL

vaddå cencurera http://storahingstbloggen.blogg.se!?!?!?!



nu kommer jag aldrig göra reklam för eran fjantiga blogg!

2009-03-13 @ 19:29:10
URL: http://storahingstbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0