Tights... Eller tights!?

Jag har länge gått och funderat på det irländska modet. Det är ju så fruktansvärt fult och jag blir alltid lika förvånad när jag går ut genom dörren och ser dessa skapelser. Det mest populära är ju den klassiska tracksuiten i pastellfärg, med ett par missmatchande UGG's till. Eller den stora balklänningen när man går ut för ett glas med polarna en tisdagskväll. Även det kort-kort-korta kjolarna matchande med ett par gula ben och för att inte glömma frisyren. Hockeyfrilla deluxe. Med ca 2 cm uppklippt på huvudet sen gärna det längsta du kan åstakomma, i resten av håret. Så att man får den där hund-liknande frippan. Jag gillar uppklippt, tycker det är koolt. Men det finns en gräns där.
Jag har länge gått och undrat om jag kommer att se ut sådär om ett tag, men som tur är har jag fortf. fötterna på jorden, men jag börjar bli lite orolig för min vän Baum. Han tycker nämligen att jeanstights är snyggt! Jag är en sån som älskar tights, men när dom kommer i jeansform, så är det ej ok!


Vad tycker ni kära fashionlovers? Har fashion flyttat in hos Baumster?


Kommentarer
Postat av: Linda

Jeans tights måste ju iaf va bra mycket bekvämare än vanliga jeans.. iaf om man vill att de ska sitta snortight! =)

2009-01-13 @ 10:27:40
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: baum

baum is always right or havent´t you heard?

2009-01-15 @ 21:45:47
Postat av: LLL

HAHAHAH det va det fulaste jag sett! baum is still in the 80's??

2009-01-17 @ 15:36:38
Postat av: baum

nope! That would be the 70´s o little one. Bara så ni vet, man kommer in på Spyan med de där brallorna plus ett par laxar i handflatan...

2009-01-18 @ 01:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0