vad skriver DU i ditt inlägg...?

Igår,trött som bara den efter att inte sovit en blund natten innan...Köper jag en burk svarta oliver och slänger i väskan.Kommer hem och ser att det är alldeles fruktansvärt blött på ena skinkan.FAAAAAAAAN!! MIN BOK! tänkte jag och inser att jag förstört den lite genom dom där dumma jäfla oliverna.Fast när jag tog ut olivburken ur min väska och skakar på den så kommer det inte ut nån såndär saft...Conclusion: Burken läcker när man la den ner fast när man skakar och vänder den uppochner så läcker den inte.Boken gick dock att rädda med hjälp av hårtork och vilja,och nu e den skrynklig och ser väligt använd ut. Sen skulle jag sova som aldrig förr,klockan 17.15 kollar jag klockan senast,vaknar och tänker"Faaaan va nice det e o sova några timmar på eftermiddagen!!"kollar klockan och den är 17.30.Exakt.Går upp,kirrar käk.Möter Will som stolt säger att ska sluta röka (Har inte rökt på 30 minuter) Blir stolt över han och märker att han,helt bindgalet,börjar städa sitt rum och härjar deluxe tills han springer in i vardagsrummet och skriker "What the fuck!!!! Give me a cig,will yah!" Så går det,om man verkligen verkligen inte vill nåt.Då går det inte. Efter för mycket simpsons möter jag han,den där,som vart borta i norge för länge,köper rövin och för första gången ser jag Twin peaks.Bra jävla serie måste jag säga...Så man skulle kunna säga att jag e lite hooked!


image59



\\CHRILLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0