They call it schmaaaartpants. Med sche-ljud!

När man var ute för länge igår och sitter på jobbet och försöker förstå och komma ihåg vad användaren just sa,så är det inte för att man är sådär dagen-efter-må illa-jag orkar-ingenting-sjuk.
Utan det är för att man trillar in på sidor som denna!
Jag föll för dennahära väldigt mycket...Mest för att den heter MAKE LOVE FOR BREAKFAST...Tror jag.Tycker det är en fin slogan.
Sedan även denna som jag tänkte att jag och banana ska roa oss med här på jobbet.Det skulle helt klart piffa upp denna vita arbetsplats som inte ens har fönster.Codemonkey säger jag bara.

Egentligen äör det ganska onödvändiga saker.MEN! En sån här skulle vara fint att vara ägare av.Schmartypants...




image13

/Chrille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0