Onsdag!

Ikväll är det bloggmingel hemma hos de två minsta lillhestarna. Ost, vin, rockmusik och bloggcoaching. Mest vin och rockmusik. Jag tror att vi börjar med Juno och Lindemans, för att senare gå över till good old Pinot Noir. Är ni med mig eller är ni mot mig? I think I know the answer to that!!!

Jag har en idé på en ny följetång i bloggen, men måste kolla med mina bloggkollegor för approval först. Det är nämligen väldigt modigt, ärligt, personutlämnande, naket och lika ingående och detaljerat såsom Marcel Proust beskriver solnedgången mellan kyrktornen den där dagen de åt sparris till middag. i.e VÄLDIGT ingående och detaljerat! Det kan jag säga direkt!

Jag vet, jag borde inte hålla er på sträckbänken sådär, kära läsare och chicklets... Men snart! Gå ut och lek sålänge små älsklings-ripor!
image86


/HANNA
"loving pile of forgivness"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0