MEN!?

I fredags var det leaving pint för  what's face?Eta/Candy/Joakim....U sharks?
Jag och min favorit hest william gick dit.Lr vi åkte faktiskt. Fitz simmon var stället,alla från jobbet var folket och kön var aldelles för lång.Sån där oskön lång kö som man hinner bli nykter i innan man nått baren...Men det va trefligt ialla fall. Lillhesten Banana gjorde mig lite förrirrad,och jag tror hon var förvirrad oxå.Men det blev bra tillslut.I trapphuset tydligen...
I lördags......Åt jag och william frulle....Sen sov vi...och sov...sov...Gick tillaffären.. Schött,paprika,cheezes,bread,sallat,tomatii,gherkes,ben&jerry,rödvin..

Biljard igår! Ingen tvekan på vilka som ägde the pooltable...

Kommentarer
Postat av: Erik

Det var det sämsta stället jag varit på! Och 6 Euro för en halv Kopparbergs cider som kostar 130 i affärn? Jag var tvungen att gå snabbt för att inte tråka ut mitt sällskap som rest långväga för lite galen fest i Dublin. Försökte lura med den nya bekantskapen Eta också men han ville inte, han sa att det var hans fest.

2008-05-28 @ 13:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0