Jag - En Viksmakare?

Hola amigo!

Helgen alltså. I fredags toscade jag loss med diverse folk på drum and base-klubb. Det bjöds på trumma, bas.. you name it, liksom. Priset för snabbast dans gick dock till Måns.
I lördags toscade jag, Hanna, jorgp1 och eventuellt Marianne loss hos Maria och sedan hos Johan H. Johan Hs fest var, så att säga, inte att leka med. Mycket naket, mycket öl, mycket ond bråd död.
Tur att det inte var bröd-död som det bjöds på iaf, eheheheh. 


image52 
(notera dödsbrödet.)


Helgen bjöd alltså på både ris och ros. I synnerhet ris, då jag med min vapendragare och lovvah Hanna gick till Aya för att åtnjuta Sushi Go Round.
Fan vad round det gick alltså. Wooho!
I börjar var det sjukt najs, visste knappt till mig av lycka då jag med handduken torkade mig, så att säga.
Ålen var mest najs.
Efter ca 45 minuter i denna, vad vi började uppfatta som, helveteskarusell mådde man rejält illa och orkade typ inte ens skratta åt de omgivande gästerna.
Då den sushi som såg ut som kräk för 14e gången susade förbi var man alltså nära bristningsgränsen. Funderade starkt på att ta till flykten, men orkade av naturliga skäl inte röra på mig.
Bredvid oss satt ett par i vilket mannen i förhållandet haft den dåliga smaken att inte kolla med sin dejt huruvida hon gillade sushi eller inte. Jag tror att jag med lätthet kan säga att hon inte gjorde det.
Touché!

Efter detta delikata inferno träffade vi Erik Davidsson och gick och ölade med med honom på What'sitsname på camden street.
Det var najs, med undantag för att en vän presenterade mig som "friends from work" inför sin fiancée or whatevvah. Bitchnazz!! Vart rätt sugen på att dra till med sofistikerade "What was your name again..?" eller ännu hellre det något mer brutala "Men tack då, ditt jäkla mongo". Tyvärr är jag rätt artig av mig, så jag körde på att le avmätt.
Gick sådär, och effekten blev skelögd.
Skam den som ger sig dock! Snart väntar jag bakom en sauna nära dig..


        '



/Maja :*

Kommentarer
Postat av: Erik

Kådd-buffé! Den enes bröd, den andres fisk. Darwin Award till Sushimannen. Smaken är som laken!
http://darwinawards.com/darwin/darwin1998-02.html

Ni vet vad jag tycker om berättelser om en tjomme vid namn Erik Davidsson istället för en bild på Nicolas Burk. Och var är barnbrudarna? :)

2008-05-19 @ 18:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0