Jag - Barberare

Hej lilla bloggen!

Och hej du, och välkommen till ditt livs upplevelse.
I denna blogg kommer du att få uppleva ett brett urval av det du gillar allra mest.
Denna blogg kommer att, likt en marknadsplats i Kairo en stekhet morgon i juni, överväldiga dig med exotiska smaker, dofter och syner du sällan trodde att du skulle komma i närheten av.
(För att nämna ett litet urval kommer det att handla om öl, hest, dagen outfit, urban lifestyles och alkohol. Mest alkohol.)

Mitt namn är Maja, aka Barberaren, och jag jobbar som alla andra med data. Det är okej.
(Jag hade tidigare en egen blogg men då känslor blev mig överväldiga slutade jag att uppdatera den.
http://duschman.blogg.se/ om någon är intresserad.)
Jag bor tillsammans med bestehesten Hanna, som även hon briljerar i denna blogg.
På eftermiddagarna hänger vi i vårt urban lair (som av experter benämnts som ett "pent house"),
och på natten roamar vi stadens gator helt enligt karpa-style.
En person som heter Jörgen är ständigt hemma hos oss också, och spelar tevespel etc. Han är trevlig.
En flicka som heter Marianne bor där också, dock är det bara jag och Hanna som vet vem hon verkligen är och hon har följt oss i ca ett halåvår nu. Vi tror att hon bor bakom Hannas garderob men är osäkra.

Till favoriterna hör: tandställning, att kramas, hest, djur och våld.
Till favoriterna hör inte: äckligt kaffe, elaka barn och allt som är oförenligt med en ourban livsstil. Det, och så krig förstås.

Over and out. :*



       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0