Hest... På riktigt. Schettlandsponny

Så...igår då, bloggmöte med hestarna. Trevligt och jag riktigt myzte. Vi pratde om allt! Och om bloggen såklart, Banana leker haxxor haxxor och gör den fettefin! Efter att Johanna (Ja.. Hon existerar faktiskt) gick så drog vi andra koola hestar till Eamon dorens o träffade Bananas hestpojke o hans hestkusin, vi drack även öl. Det e verkligen jättegott med öl. Öl is the shit. Emon e oxå bra, speciellt när dom spelar Guns n roses när man kommer, och guns n roses när man drar. Sånt gillas av publiken.
Kvällen såg ut såhär ungefär:



Jag hatar sniglar. Den här bilden som jag hittade på lillhestarnas vägg, skrämmer mig deluxe.

Idag när man inte hade nåt för sig så började jag borsta mitt hår. Jag tror att mitt stackars hår fick en chock, eftersom jag ser ut som en liten hest nu!

\CHRILLIO/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0