Helgen som var. OBS dubbel bemärkelse (roligt skämt)

Eftersom vi inte har internet hemma får jag berätta i retroperspektiv.

I fredags var det då snellhesten Etas leaving pint. En schysst kille. Eta har två stora kärlekar, hans flickvän och Adidas. Fråga mig inte varför.

Vi hade förferre i kärleksnästet med vin, öl, snus (för killar + maja), PSP och goda vänner, bland annat lillahestbloggarna och våra rivaler och svurna dödsfiender; storahingstbloggen. Efter det gick vi till Fitzsimmons, en lite för stor klubb för små hestars eget bästa. De går ju lätt vilse. En bra grej skulle också vara att inte ställa en massa träd inomhus!!! Dem snubblar man ju lätt på, om man är en liten hest. Liten hest med stor bira, that is.

Lördagen tillbringade jag med hestpojken, tv-spel, vin, kort visit av Johanna och vård av ett väldigt snuskigt sår. Undrar om det blir nekrotiskt. Vore lite coolt.
Den här bilden får Lars för att han gav mig streetcreds
*ge*

/HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0