Heja sverige?!

Fredag,sjukt taggad och fint linne hade man på sig.Johannas kompis Lena va i stan.Vi drog till whoolshed lch stäminingen var på topp.
Fast vi förlorade. Tydligen hade man en ganska bra kväll ialla fall.Vaknade brevid johanna och berättade att jag kom ihåg precis allt,om hur jag kom hem och så.Sanningen var att jag kom ihåg precis allt...famtills att LLL's bror börja bjuda på shots som jag inte ens kommer ihåg vad det var.
Det blev lördag ialla fall och jag va lite taggad då oxå...Sverige-Finland..Men det gick ju åt pipsvängen.

Dom här gjorde jag iallafall.

Linnen/Tischor från Pennys 4euro.
Svarta jeans från hm
Vita converse.

\\CHRILLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0