¡Hej!

Jag heter Hanna och är en av de minsta hestarna på lillahestbloggen.

När projekt "lillahestbloggen" startade kände jag direkt att det här var ett mediaformat med stor potential.
- It's future's so bright it's got to wear shades, som en vis person sa.

Jag är sedan ett par månader inhabitant i en taklägenhet i mitten av Dublin tillsammans med min no 1 amigo Maja, en enligt säkra källor "cool person", och som även figurerar i denna blogg.

I mitt arbete lär jag mig hela tiden nya grejer, och utvecklas ständigt. Jag skulle säga att MS Paint är mitt största utvecklingsområde för tillfället, där jag kan ge utlopp för min kreativa förmåga. Forskning i dinosauriarter och bakteriekultur är något jag kan se mig själv hålla på med mer i framtiden, och jag hoppas kunna få dela med mig av detta till er läsare.

/Hanna



ps. Nicholas Cage har jag stulit från 4chan. Streetcreds till Anonymous alltså.

Kommentarer
Postat av: Erik

Det här är den bästa bloggen jag läst... mest på grund av Nicolas Cage-bilden! Keep em comin!

2008-05-15 @ 08:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0