Alltså...Kan inte vi lägga på nu så jag kan uppdatera min blogg?!

Så..
Igår tillägnade jag kvällen åt ett av mina intressen.Rötjut...Och Southpark.Det var trevligt och vackert faktiskt.Riktigt vackert. Fast det var ju inte som barca direkt.Där man drack Cava för tidigt på dagen för ca 2 euro.Barcelona rules!
Vaknade upp och såg en blå himmel genom fönstret och blev glad och ledsen samtidigt.
Glad för att det varit dricka-öl-i-solen-väder i typ två veckor och ledsen för att jag va tvungen att sätta mig i taxin till jobbet. MEN! det är fredag!Och den kommer nog se ut som alla andra unika fredagar: Hemma,Johanna,bira,bailys-liknade dricka,whoolshed,nachos och sen in i dimman.

Learn it.Live it.Love it.

(Oj,LLL...Det är ju vår newbie,han e skön och ser ut såhär:)




CHRILLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0