Question, Question!?


Jag och Banana undrade väldigt, väldigt.... VÄLDIGT länge över vad detta var för en frukt. Blodapelsin, grape eller en banana?

VI öppnade upp den fantastiska skapelsen som jag hittade i min lilla låda....
Och till vår stooora förvåning så märkte vi att.....
Vi faktiskt fortfarande inte vet vad det är/ var för något. Blodapelsin, eller en Grape? Det var defenitift inte en banana, som många av er trodde *suck*

Hur som helst gick den fantastiska skapelsen ner i magen *mm gott*

Men frågan återstår:
Vad fan var det för nåt?!

Kommentarer
Postat av: moa

Det är ju ett blåbär! Ser väl jag de.

2008-07-02 @ 14:28:06
URL: http://jopimo.blogg.se/
Postat av: Erik

sen när blev det här storamatbloggen???111

2008-07-03 @ 15:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0