Möglet i mitt liv

Det har börjat bildas en mögelkultur i min gamla burk snabbkaffe här på kontoret. Det är lite vackert på något sätt, det är som att vi samverkar i en naturlig symbios jag och kaffeburken. Kaffeburkens kaffe har gett mig livskraften åter mången morgon, och nu har jag gett lite tillbaka lite av den livskraften i form av ett par tépåsar, ökända mästare på att frambringa mögel, som jag någon gång lade i burken.

Jag tänkte att jag kunde ge en statusuppdatering veckovis här i lillahestbloggen om mitt lilla mögel. Idag ser det lite luddigt ut . Som bomull. Fortfarande vitt som snö. Jag klappar det. Där ljög jag.

/Hanna-Banana



Kommentarer
Postat av: Erik

Åh när vi städade Verdemont så hittade vi en gammal tepåse i ett sånt där filter... perfekt om man ska leka "het potatis"!

2008-06-19 @ 11:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0