Det var schääääärlek

I fredags var jag o bestehest w ute på resthaaurang med småhestarna och lite annat folk. Det var nice. Vi beställde för mycket mat men fick inte allt, känns det som. Sedan drog vi till min gamla lägenhet. Den lägenheten är så mycket mer nice nu än var den var när jag peter o schån bodde där. (Ska man ta det som nån form av pik, eller?!) Men vi har haft mycket kewl i den.

Jag förstår om ni kära läsare blir chockade och lite förbryllade över att jag och w umgås så mycket när vi egentligen är rivaler. William är ju från storahingsbloggen. Men vi klarar oss. Lämnar jobbet på jobbet lixom.
Så, I'm soooo glad we sorted that out!
Dagen efter sov vi tills att vi mötte upp Anto (Irländare med finskt namn? va?) och satte oss nöjda och glada på bussen till Thomastown. Det var nice. Liten stad med sköna människor i. Och kärleken.
 Kärleken flödade överallt. Kärlek i skogen helt enkelt. Det var underbart.
Men det var inte alls så underbart att inse att man måste tillbaka till dublin för att det var söndag. Tog bussen som gick 04:00, william ringde och bokade om min taxi till BK på O'connel st. Mycket bra. Så nu sitter jag här med en massa spring i kroppen. Vet inte riktigt vad göra, eftersom jag är för trött för att ens vara här. Inte ens efter en liter vatten, orange juice, cola, choklad och ett möte mår man bättre, Mår sämre nu faktiskt. Ska hem till william iallafall, och det e tamefan class.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0